En resa med ett hus som byggdes på 30-talet, som har varit älskat men också bortglömt. Nu tar jag och min familj det till våra hjärtan och jag hoppas det får ett nytt bra liv.






lördag 12 februari 2011

Party på en lördag



Jag och tjejerna bunkrar upp med gotta framför Melodifestivalen ikväll. Ikväll kan vi vara hur poppiga som helst då "herrn i huset" inte är hemma och skall kommentera allt!

Men innan dess skall jag kolla in vilka som är med på Saturday show off hos Maleviks Rosenträdgård.

Trevlig lördagskväll!!
Cia

2 kommentarer:

  1. Ha det så skoj på Partyt först *fniss*.Sedan får ni ha en härlig kväll .Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Rosenparty är inte fel! Fast jag missade visst partyt ikväll;)
    Och jag skippar faktiskt melodifestivalen...har lite målning på g;) Gillar sånt mer:)
    Tog nyss en kvällsprommis och undrade om jag var den enda levande på planeten...fast väl hemma var det livat med ett gäng kids så den känslan gick över:)
    Ha en mysig kväll!
    Kram Cilla

    SvaraRadera